• تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 167
  • کد خبر : ۱۸۲۹
دیدار دكتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شركت سیمان خزر از خانواده شهید زره‌پوش
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر ، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در اقدامی مشترک دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ،مهندس حاتم مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان ، محمد خانی فرمانده بسیج کارگری سیمان خزر ، اصغری روابط عمومی بانک صادرات ، اصغرپور روابط عمومی سیمان خزر، از نزدیک با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند .

در حاشیه دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر از خانواده شهید زره‌پوش :

فضیلت خانواده های معظم و معزز شاهد نشات گرفته از کرامت شهدا نزد خداوند است.

به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار مشترک مدیران عامل سیمان خزر و مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان در روز چهارشنبه 19 بهمن ماه 14041، با خانواده معظم شهید کارگری محمود زره‌پوش

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر ، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در اقدامی مشترک دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ،مهندس حاتم مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان ، محمد خانی فرمانده بسیج کارگری سیمان خزر ، اصغری روابط عمومی بانک صادرات ، اصغرپور روابط عمومی سیمان خزر،  از نزدیک با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کردند .

دکتر جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر در این دیدار  گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و فضیلت خانواده های معظم و معزز شاهد نشات گرفته از کرامت شهدا نزد خداوند است.

 

وی همچنین در این دیدار از چاپ و توزیع قرآن کریم با زمینه نام و یادبود شهدای کارگری شرکت جهت شادی روح شهدای کارگری سیمان خزر خبر داد و عزت، آبرو و اقتدار امروز کشور ایران را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر دانست و افزود : شهدا در زمره‌ی بندگان مخلص خداوند جای دارند. امروز ایران اسلامی امنیت، پیشرفت، آبادانی را مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با جان و دل حماسه‌‌ی جاویدان در میدانهای نبرد حق علیه باطل را رقم زدند.

وی ادامه این دیدار افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

مهندس حاتم مدیر شعب بانک صادرات استان گیلان در این دیدار گفت :شهدا  یکسری خصلت‌ها و ویژگی‌هایی داشتند که خداوند آنها را انتخاب کرده و امروز ما از زحمات و برکات آنان برخوردار بوده و خدمت به خانواده شهدا از وظایف هر ایرانی می‌باشد.

در پایان این دیدار با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهید محمود زره‌پوش را گرامی داشتند و به رسم یادبود قرآن منقوش به تمثال شهید زره‌پوش و همکاران شهیدش در سیمان خزر از طرف مدیر عامل سیمان خزر به همسر و فرزند شهید اهداء گردید .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0