• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 106
  • کد خبر : ۳۹۳۷
انجام ارزیابی تعالی سازمانی و پیشرفت در شركت سیمان خزر
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، انجام ارزیابی توسط کارشناسان مرکز ملی تعالی ایران از مدیران دپارتمان ها و قسمت های مختلف شرکت به مدت دو روزه در روز های یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۳٫۲۰ لغایت ۱۴۰۲٫۰۳٫۲۱ خرداد ۱۴۰۳ با موفقیت برگزار گردید. دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر گفت: این شرکت در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمامی امور، سیستم های مدیریتی بین المللی(ISO) را مستقر و بطور مداوم در راستای بهبود و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به مصرف کنند گان در منطقه شمال کشور جاری سازی نموده است. وی، تصریح کرد: همکاران ما در شرکت سیمان خزر ، به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته بوده و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی سازمان، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در سراسر شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی سازمان بر اساس اهداف و خط مشی شرکت سیمان خزر تلاش می‌کند.

با حضور کارشناسان و ارزیابان مرکز ملی تعالی و پیشرفت ایران  صورت گرفت .

انجام  ارزیابی تعالی سازمانی و پیشرفت  در شرکت سیمان خزر

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه برگزاری ارزیابی کارشناسان مرکز ملی تعالی و پیشرفت ایران  در سیمان خزر

شرکت سیمان خزر با همراهی تمامی پرسنل، ایجاد زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب و رعایت الزامات حاکمیت شرکتی ، پایداری در تمام سطوح اقتصادی ، اجتماعی و محیط زیستی را به حد مطلوب رسانیده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، انجام ارزیابی توسط کارشناسان مرکز ملی تعالی ایران از مدیران دپارتمان ها و قسمت های مختلف شرکت  به مدت دو روزه در روز های یکشنبه و دوشنبه مورخ   ۱۴۰۳٫۰۳٫۲۰ لغایت ۱۴۰۲٫۰۳٫۲۱  خرداد ۱۴۰۳ با موفقیت برگزار گردید.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر گفت: این شرکت در راستای بهینه سازی اقدامات و وظایف خود و نیز اجرای فرآیند بهبود مستمر در تمامی امور، سیستم های مدیریتی بین المللی(ISO) را مستقر و بطور مداوم در راستای بهبود و ارتقای فرآیند خدمت رسانی به  مصرف  کنند گان در منطقه شمال کشور جاری سازی نموده است.

وی، تصریح کرد: همکاران ما در شرکت سیمان خزر ، به صورت مستمر در حال اجرا و جاری سازی استانداردهای مدیریتی استقرار یافته بوده  و با بروزرسانی و بازنگری دستورالعمل‌ها و روش‌های اجرایی، خط مشی سازمان، برگزاری جلسات بازنگری مدیریت و فرهنگ سازی رعایت این استانداردها در سراسر شرکت درجهت کسب رضایتمندی حداکثری ذینفعان و پیشبرد اهداف متعالی سازمان بر اساس اهداف و خط مشی شرکت سیمان خزر  تلاش می‌کند.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر ، افزود: هدف این شرکت برای دریافت گواهینامه های ایزو، تعالی سازمانی و ایمیدرو   شناخت نقاط قوت و قابل بهبود در راستای ارائه خدمات با کیفیت و بهینه و بهبود فرآیندهای کاری و عملیاتی که منجر به رضایت به مشتریان  و بازار هدف است.

دکتر اسحق جمال امیدی، اظهار داشت: سیمان خزر  یک شرکت رو به رشد، توسعه یافته و باثبات است و با استقرار سیستم مدیریت یکپارچه می تواند در جهت رشد و شکوفایی سازمانی حرکت کرده و راه را برای افزایش بهره وری و اثربخشی هموار سازد.

جمال امیدی مدیر عامل سیمان خزر، ضمن تقدیر و تشکر از همکاران واحد راهبردی افزود: سابقه موفق شرکت سیمان خزر در حوزه سیستم های مدیریتی را مرهون تلاش بی وقفه و همکاری کلیه کارکنان دانست و آن را عاملی موثر در کسب موفقیت در مسیر تعالی سازمانی و ارزیابی عملکرد سازمان قلمداد نمود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0