• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 129
  • کد خبر : ۳۹۳۹
پیام تبریك مدیرعامل شركت سیمان خزر به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان
دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ، در پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر ، در پیام مدیرعامل این شرکت آمده است: دهم ماه ذی الحجه مقارن با عید سعید قربان، روزی است که حق تعالی درهای مغفرت و رحمتش را به روی بندگان خود می گشاید.این عید خجسته ، باشکوهترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتا و روز بریدن و رها شدن از خاک و پیوند با افلاک است. اینجانب ضمن تبریک و تهنیت عید بزرگ قربان به عموم هموطنان، بویژه پرسنل شرکت سیمان خزر ، از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون و دوام عزت همکاران پر تلاش این واحد تولیدی را مسئلت می نمایم.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ، در پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر ، در پیام مدیرعامل این شرکت آمده است:

 دهم ماه ذی الحجه مقارن با عید سعید قربان، روزی است که حق تعالی درهای مغفرت و رحمتش را به روی بندگان خود می گشاید.این عید خجسته ، باشکوهترین جلوه ایثار و تعبد در برابر خالق یکتا و روز بریدن و رها شدن از خاک و پیوند با افلاک است.

 اینجانب ضمن تبریک و تهنیت عید بزرگ قربان  به عموم هموطنان، بویژه پرسنل شرکت سیمان خزر ، از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون و دوام عزت همکاران پر تلاش این واحد تولیدی را مسئلت می نمایم.

 

اسحق جمال امیدی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0