• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۰۵ 
  • تعداد بازدید : 175
  • کد خبر : ۳۹۴۴
پیام تبریك مدیرعامل شركت سیمان خزر به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم
در این پیام آمده است: بسمه تعالی “الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)” عیدغدیر روز کمال دین در سایه رسالت و امامت و سرچشمه زاینده حقیقت و عدالت است. زندگی سراسر برکت حضرت علی (ع) و دوران خلافت مولای متقیان بر اصول اخلاق مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار بوده، از اخلاقیات و عدالت حضرت علی (ع) همین بس که خطاب به قثم بن عباس (فرماندار مکه) نوشت: "برای مردم سفیری جز زبانت نداشته باش و مانعی میان چهره خویش و آنان قرار مده و از حاجتمندان روی مپوش." اینجانب فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم را صمیمانه به عموم ملت مسلمان و شیعیان جهان به ویژه همکاران معزز سیمان خزر و خانواده گرامی شان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیقات روزافزون تمامی بزرگواران را مسئلت دارم.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سیمان خزر به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر؛ دکتر اسحق جمال امیدی، مدیرعامل شرکت در پیامی فرار رسیدن عید سعید غدیر خم را به عموم مسلمانان  وشیعیان جهان به ویژه همکاران معزز سیمان خزر تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع)

عیدغدیر روز کمال دین در سایه رسالت و امامت و سرچشمه زاینده حقیقت و عدالت است. زندگی سراسر برکت حضرت علی (ع) و دوران خلافت مولای متقیان بر اصول اخلاق مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار بوده، از اخلاقیات و عدالت حضرت علی (ع) همین بس که خطاب به قثم بن عباس (فرماندار مکه) نوشت: "برای مردم سفیری جز زبانت نداشته باش و مانعی میان چهره خویش و آنان قرار مده و از حاجتمندان روی مپوش."

اینجانب فرا رسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیر خم را صمیمانه به عموم ملت مسلمان و شیعیان جهان به ویژه  همکاران معزز سیمان خزر و خانواده گرامی شان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیقات روزافزون تمامی بزرگواران را مسئلت دارم.

 

                                                                                                     اسحق جمال امیدی

                                                                            مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره  سیمان خزر

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0