• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 192
  • کد خبر : ۳۹۴۵
دیدار دكتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شركت سیمان خزر با حجت‌الاسلام والمسلمین علی اكبر بابایی امام جمعه شهر لوشان.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۴٫۰۶با حضور در محل دفتر امام جمعه شهر لوشان با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند. دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک اعیاد قربان و غدیر با ایشان به تشریح اقدامات شرکت سیمان خزر در مسائل فرهنگی منجمله ساخت ساخت و نامگذاری میدان شهدای خدمت در مرکز کارخانه تولیدی سیمان خزر پرداخته و با ارائه برخی از برنامه های آتی در تعمیرات اساسی و بسیار مهم در حال انجام دقایقی در همین راستا به گفت و گو پرداختند . در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی امام جمعه‌ی شهر لوشان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مدیریت و مجموعه سیمان خزر در انجام اقدامات بسیار سازنده در بزرگترین واحد تولیدی سیمان در استان ، موفقیت بیش از پیش این واحد تولیدی را در ادامه سال جاری از خداوند متعال مسئلت داشتند.

دیدار دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شركت سیمان خزر با حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۴٫۰۶با حضور در محل دفتر امام جمعه شهر لوشان با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تبریک اعیاد قربان و غدیر با ایشان به تشریح اقدامات  شرکت سیمان خزر در مسائل فرهنگی منجمله ساخت ساخت و نامگذاری میدان شهدای خدمت در مرکز کارخانه تولیدی سیمان خزر پرداخته و با ارائه برخی از برنامه های آتی در تعمیرات اساسی و بسیار مهم در حال انجام  دقایقی در همین راستا به گفت و گو پرداختند .

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی امام جمعه‌ی شهر لوشان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مدیریت و مجموعه سیمان خزر در انجام اقدامات بسیار سازنده در بزرگترین واحد تولیدی سیمان در استان ،  موفقیت بیش از پیش این واحد تولیدی را در ادامه سال جاری از خداوند متعال مسئلت داشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0