• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 142
  • کد خبر : ۳۹۴۶
دریافت لوح پیشروان بهره‌وری چهار ستاره از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی كشور توسط شركت سیمان خزر
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر دهمین دوره همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۴٫۱۷ در محل سالن همایش های هتل ارم با حضور دکتر پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، دکتر محمد رضا موثقی نیا مدیر عامل و معاون وزیر صمت (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو)همچنین مقامات کشوری و مهمترین و معتبرترین شرکت های پیشرو ایرانی برگزار شد. دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب این موفقیت، آن را حاصل عملکرد سلامت حرفه‌ای، هم دلی ، جدیت در کار و تلاش ، نظم و انضباط فردی و سازمانی و استقامت با متانت تمامی همکاران در جهت رسیدن به اهداف استراتژی این مجموعه تولیدی دانسته و انسجام و مسئولیت پذیری ارکان سازمان را در دست‌یابی به این توفیق بسیار حائز اهمیت دانستند.

شرکت سیمان خزر برای اولین بار موفق به دریافت لوح پیشروان بهره‌وری چهار ستاره از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور گردید.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) به پاس قدردانی از تعهد و تلاش بی‌وقفه کارکنان شرکت سیمان خزر در مسیر توسعه، رشد و تعالی  تندیس پیشروان بهره وری چهار ستاره را در دهمین دوره همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به دکتر اسحق جمال امیدی  اهداء نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر

دهمین دوره همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، روز  یکشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۴٫۱۷ در محل سالن همایش های هتل ارم با حضور دکتر پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، دکتر محمد رضا موثقی نیا مدیر عامل و معاون وزیر صمت (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ایمیدرو)همچنین مقامات کشوری و مهمترین و معتبرترین شرکت های  پیشرو ایرانی برگزار شد.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این همایش ضمن ابراز خشنودی از کسب این موفقیت، آن را حاصل عملکرد سلامت حرفه‌ای، هم دلی ، جدیت در کار و تلاش ، نظم و انضباط فردی و سازمانی و استقامت با متانت تمامی همکاران در جهت رسیدن به اهداف استراتژی این  مجموعه تولیدی دانسته و انسجام و مسئولیت پذیری  ارکان سازمان را در دست‌یابی به این توفیق بسیار حائز اهمیت دانستند.

برگزار کنندگان این جشنواره (ایمیدرو)، سیمان خزر را به سبب برداشتن گام‌های موثر ، در کلیه سطوح منجمله اقدامات در زمینه های نوآورانه در خطوط تولید و تحویل، راهبردی، مسئولیت های اجتماعی ، آموزش  و منابع انسانی ، محیط زیست،فن آوری اطلاعات،مالی، بازرگانی ، حقوقی و واحد ها ،  شایسته‌ی دریافت تندیس در عالی ترین سطح دانسته و به همین مناسبت، لوح پیشروان بهره وری چهار ستاره همایش را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر اهداء نمودند.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0