• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 102
  • کد خبر : ۳۹۵۱
برگزاری نهمین جلسه كمیته حفاظت امنیت فناوری اطلاعات و انفورماتیك در مرداد ماه سال ۱۴۰۳
به گزارش روابط‌ عمومی شرکت سیمان خزر. ✅ 👤➕ نهمین جلسه کمیته حفاظت امنیت فناوری اطلاعات و انفورماتیک و سایبری در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۱راس ساعت ۱۴ با حضور دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ، و اعضای کمیته در سالن کنفرانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت برگزار گردید. 👤➕در ابتدای جلسه دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به همکاران، موضوعات و مصوبات جلسه قبلی را مورد نقد و بررسی قرار دادند و چگونگی پیشرفت کار و اقدامات انجام شده در موارد حذف کاغذ از سوی مدیر it خدمت ایشان ارائه گردید. ایشان در خصوص پیگیری روند تکمیل اتاق سرور جدید و همچنین موضوع استفاده حد اکثری از اتوماسیون در امورات اداری و صنعتی و نیز اجراء و بهره برداری از پروژه های سخت افزار و نرم افزار مربوط به فن آوری اطلاعات تاکید نمودند .

✅🔹💥برگزاری نهمین جلسه کمیته حفاظت امنیت  فناوری اطلاعات و انفورماتیک در مرداد ماه سال ۱۴۰۳

📣 به گزارش روابط‌ عمومی شرکت سیمان خزر.

✅ 👤➕ نهمین جلسه کمیته حفاظت امنیت  فناوری اطلاعات و انفورماتیک و سایبری  در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۵٫۲۱راس ساعت ۱۴ با حضور دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره  شرکت سیمان خزر ، و اعضای کمیته در سالن کنفرانس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت برگزار گردید.

👤➕در ابتدای جلسه دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به همکاران،  موضوعات و مصوبات جلسه قبلی را مورد نقد و بررسی قرار دادند و چگونگی پیشرفت کار و اقدامات انجام شده در  موارد حذف کاغذ از سوی مدیر it خدمت ایشان ارائه گردید.

ایشان در خصوص پیگیری روند تکمیل اتاق سرور جدید و همچنین موضوع استفاده حد اکثری از اتوماسیون در امورات اداری و صنعتی و نیز اجراء و بهره برداری از پروژه های سخت افزار و نرم افزار مربوط به فن آوری اطلاعات تاکید نمودند .

پایان جلسه توسط مدیریت محترم عامل موارد مطروحه جمع‌بندی و جلسه با ذکر صلواتی خاتمه یافت

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0