• تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 184
  • کد خبر : ۳۹۵۴
برگزاری شورای مدیران شركت سیمان خزر با حضور دكتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره
📣به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر، شورای مدیران با حضور دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره، و کلیه مدیران و روئسا واحد ها در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۵٫۳۰راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح در سالن کنفرانس شهید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمان خزر برگزار گردید. 🔹در ابتدای دکتر جمال امیدی جلسه را با آیه ۳ سوره احزاب آغاز نمودند . تَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ كَفى‌ بِاللَّهِ وَكِيلًا «۳» و بر خداوند توكّل كن، و همين بس كه خداوند وكيل و نگهبان (تو) است. در ادامه ضمن تسلیت ایام اربعین ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش و آروزی قبولی طاعات و عزاداری های همکاران و همچنین تشکر و خدا قوت به پرسنل فنی و ستادی بابت تعمیرات اساسی انجام شده در شرکت افزود : اقدامات بسیار مهم و بی سابقه ای در این تعمیرات توسط کارکنان زحمتکش شرکت در سایه هم دلی،جدیت در کار و تلاش،نظم و انضباط فردی و سازمانی و استقامت با متانت صورت گرفته است.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه برگزاری شورای مدیران

 برنامه ها ی شرکت سیمان خزر بر پایه درون زایی و برون گرایی استوار است .

📣به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر،

شورای مدیران با حضور  دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره،  و کلیه مدیران و روئسا واحد ها در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳٫۰۵٫۳۰راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح در سالن کنفرانس شهید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت سیمان خزر برگزار گردید.

🔹در ابتدای  دکتر جمال امیدی جلسه را با آیه ۳ سوره احزاب آغاز نمودند .

تَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ وَ كَفى‌ بِاللَّهِ وَكِيلًا «۳»

و بر خداوند توكّل كن، و همين بس كه خداوند وكيل و نگهبان (تو) است.

در ادامه ضمن تسلیت ایام اربعین ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش و آروزی قبولی طاعات و عزاداری های همکاران و همچنین تشکر و خدا قوت به پرسنل فنی و ستادی بابت تعمیرات اساسی انجام شده در شرکت افزود : اقدامات بسیار مهم و بی سابقه ای در این تعمیرات توسط کارکنان زحمتکش شرکت در سایه هم دلی،جدیت در کار و تلاش،نظم و انضباط فردی و سازمانی و استقامت با متانت صورت گرفته است.

👤 وی همچنین با حضور در تخته وایت برد با ترسیم شرایط کنونی تولید و تحویل با اعداد و ارقام از ابتدای سال جاری تا کنون ، چگونگی استفاده از فرصت ها بابت تحقق اهداف شرکت را تشریح نمودند.

👤➕ دکتر جمال امیدی با اشاره به این نکته که در تعمیرات  انجام گرفته  اقدامات بسیار اساسی صورت گرفته،گفت: و این امر نباید شائبه اتمام کار که به نقطه کاملآ مطلوب رسیده ایم را فراهم نماید.وی با توضیح بخشی از اقتصاد مقاومتی افزود : باید درون زا و برون گرا باشیم  بطوریکه از درون آنقدر قوی شده که تکانهای بیرونی نتواند خللی در امور شرکت وارد نماید و متعاقباً بتوانیم محکم و با قدرت در مناسبات و معاملات خارجی مذاکره و حضور داشته باشیم.

👤➕در پایان جلسه دکتر اسحق جمال امیدی ضمن تشکر از زحمات صادقانه و اثربخش جناب آقای مهندس آزوین، جناب آقای مهندس زارع را به عنوان سرپرست مدیر کارخانه معرفی و افزود:  توفیقات شرکت سیمان خزر را از برکات همدلی ایجاد شده بین تمامی پرسنل باید دانستند و اظهار امیدواری نمودند با تکیه بر جوانان متخصص خانواده سیمان خزر  در پایان سال کلیه اهداف از پیش تعیین شده محقق خواهد گردید و جلسه را با ذکر صلوات پایان دادند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0